Di Mulakan Dengan

Di Mulakan Dengan

Surah An-Nur ayat 35

Surah An-Nur ayat 35
Amalkanlah ayat ini..insyaAllah urusan seharian dipermudahkan Allah

Saturday, November 7, 2009

Dosa dengan Anjing....

Assalamualaikum....

Sekian lama aku masih lg diulit mimpi2 indah dengan khayalan dek syaitan penghasut bersama nafsu yg menguasai diri....
Sekian lama aku berkekalan dalam melakukan dosa...Mudah2an Allah akan mengampunkan dosa2ku..aminnn...

Kepada semua yg mengenali diri ini, dengan kesalahan yg aku lakukan yg tak dapat dihitung..Maafkan lah sekiranya kamu sekalian menganggap aku adalah saudaramu...Jika tak d maafkan kesalahanku, bagaimana Allah akan meredhaiku...

Aku sekarang tengah dan masih belajar untuk menghormati setiap makhluk d sekelilingku.. Masih byk yg aku dahulu lakukan sampaikan rasa bersalah kini menghantui diri.. Kalau aku nampak anjing, rasa bedosa sgt dgn dia, walaupun pada zahirnya anjing tu nampak mcm hina d mata manusia, tp ia adalah makhluk Allah.. Tiada suatu pun ciptaan Allah yg sia2..cuma manusia sahaja yg mensia2kannya... Dulu, mase zaman kejahatan aku, aku suke benor mengganggu ketenteraman anjing2 ni nak cari makan waktu malam..kejar la..baling batu la...ish3, jahat btl aku... Sekali aku bejalan sorg2, kena kejar dgn anjing, baru tahu...takot jgk mase tuh..huhuhu... Korg yg membace ni, jgn sesekali lakukan kesilapan yg telah aku lakukan... Sekian dulu, nanti plak cite..kang xde modal plak..hehehe..

Semoga kita semua mendapat berkat dan rahmat Allah... Mudah2an amalan kite d terima Allah...jgn ada riak dlm amalan..bantulah kami ya ALLAH....

No comments: