Di Mulakan Dengan

Di Mulakan Dengan

Surah An-Nur ayat 35

Surah An-Nur ayat 35
Amalkanlah ayat ini..insyaAllah urusan seharian dipermudahkan Allah

Saturday, October 17, 2009

Kepada semua yg mengenali diri..

Assalamualaikum,
pagi yang indah ini amat sesuai untuk kite beramah mesra dgn sanak saudara mahupun jiran tetangga... yg ade kuih lebih tu bg la kat aku..hahahaha

Sebenarnye, lama sgt dah tak menulis ni kan.... Nak kata xde mase, facebook, boleh je on.. maybe xde idea kot..hahahaha..

Kawan2 semua, doakan lah kejayaan ku dgn ape yg telah kulalui...
Aku dah menongkah arus utk berhenti dr belajar HRD yg kat UNIMAS...
dan bukan aku saje nak berenti, aku sendiri tak pasti yg aku masuk UNIMAS ni utk aku ke utk org lain.. yg pasti, xde ape yg aku dpt, melainkan keseronokan belaka...

Dengan didikan dr keluarga, guru2 kesayangan...
Aku cuba untuk belajar dgn baik, ku cuba menumpukan perhatian sepenuhny, namun segalanya aku xdpt apa2.... semua assignment aku kwn aku buat, tq Akmal Fikri...
Kalau kwn lain, hmmm hampeh, tp mmg la, sape sanggup buatkan assmnt org kan, hahaha.
ape da aku nih...huh!!

Atas kedatangan bulan ramadhan yg kuat juga aku x sia2kan... aku cuba lg, namun hasilnya masih di takot lama....
Aku pon dengan semangat untuk berjaya, bertekad akan belajar besungguh2, tp bukan dgn kos HRD ni,...

Aku ambil keputusan untuk berhenti sahaja...
Namun, seiap tindakan kita takkan d persetujui oleh semua org, kalau semua org setuju, x mencabar la hidup ni bak kata kwn aku dlm fb..tah pape r..
Tp aku percaya kata2 Luqman al-Hakim... apa2 yg kita buat, pasti ade yg x suka...

Sekarang, aku akan mendaftar sebagai pelajar baru d KUIS... kos pulak Diploma,
sapa tak kata rugi kan?? elok2 amek STPM, dpt masuk U, amek degree..
g Resign, amek plak diploma.. ape ke jadahnye nih??

Terima kasih kepada semua pendorong dan penghalang yg menjadikan aku semakin bersemangat... Terima kasih kpd Ibu tersayang... Terima kasih kpd adik beradik yg mmg semua memahami aku.. walaupun aku ni bukan adik yg baik...tp bukanb jahat kot, tah la..mereka yg menilai...

Ape2 pun, terima kasih semua...

No comments: