Di Mulakan Dengan

Di Mulakan Dengan

Surah An-Nur ayat 35

Surah An-Nur ayat 35
Amalkanlah ayat ini..insyaAllah urusan seharian dipermudahkan Allah

Sunday, October 18, 2009

Register oh register, jgn resign lg tau..

Assalamualaikum.. harap2 semua shat dan sejahtera...

Esok 19 Oktober 2009, bersamaan hari isnin.... Aku akan melapor diri,(mcm nak keje plak)haha... sebagai pelajar di kolej, KUIS... aku da citer sebelum ni kan.. mudah2an la segala urusnku d mudahkan oleh Allah... Bantulah hambaMu yg hina ini ya Allah..

Aku pon x ingat la kali keberapa aku register utk study,termasuk skola la... yg penting bukan kolej pertama, kolej yg ke3... Rakan2 seangkatan aku, baru sekali register masuk kolej, dan istiqamah pon dorg.. Aku???masih diawangan mencari arah hidup, kenapa aku jadi begini??

Banyak org salahkan aku, dan aku pon x pasti salahnya aku d mana?? Setiap kali aku mendaftar, ada yg mengiringi... Esok dengan hati yg selamber, aku nak g register sendiri, buat semua sendiri... Biar padan muke aku, tula, sampai g ke sarawak pon ada yg hantar.. Ni biar padan muke.. suke sgt nak berenti, nak tukar2 tmpt blaja.. Rasakanla sendiri ye Muhammad Hanafi Bin Sulaiman oi....

Pada semua pengunjung, harap doakan la kemudahan bgku ini... Doa korg semua amat bermakna.. Dan Salah silap aku mintak maaf dr hujung benang kopiah, sampai bawah tapak kasut aku.. Maaf byk2 tau.. Sekian dulu la... Nak mengemas, Esok tak sempat online da kot.. K la ye korg.. Salam Ukhuwah kpd semua...

1 comment:

Anonymous said...

napi..ape dh jd..asyik merobah tmpat blaja jerk..de yg x kene ke? kt kuis ni. smoge bejaye..namo noti2 taw..