Di Mulakan Dengan

Di Mulakan Dengan

Surah An-Nur ayat 35

Surah An-Nur ayat 35
Amalkanlah ayat ini..insyaAllah urusan seharian dipermudahkan Allah

Saturday, December 26, 2009

Setiap Minggu

Assalamualaikum. Selawat dan Salam buat Rasul junjungan. Penghulu segala Rasul.

Sedah lama benar tidak menulis di blog ini. Pertama sebab ketiadaan isu hangat yang mahu di utarakan, ade isu, tp tah la, lagi satu sebab letih dan banyak keje kena buat kot.huhuhuhu...

Minggu lepas dua hari berturut-turut pergi mengharingu jalan raya pergi ke Ipoh atas sebab tertentu.
Balik malam, tak sempat menaip, tp fb still buka..hehehe

Hari ni ke Ipoh juga, ambil anak-anak yang dahulu dihantar ke kem tahsin. Alhamdulillah, dah selamat korang. Yang pada awalnya tak nak pergi, tp bile nak berpisah dengan ustaz, ustazah, ummi.. semua sedih kan????

Dari 29 November, Bapak setiap minggu pergi ke Ipoh, dengan sebab rasa bersalah hantar kamu kesana, bapak pergi tgk kamu semua... Dan minggu ni kamu dah pon balik.. Selamat, namun ade beberapa perkara yang sedikit mengecewakan, tp takpelah, mungkin itu peringatan untuk bapak supaya perbaiki diri.

Gambar ni anak-anak dengan Ustaz Amin.. Ustaz ni yang selalu mengintip pelajar-pelajar atau peserta yang lakukan kesalahan yang melampaui batas, jika melampaui batas agama, akan diambil tindakan yang tegas.. Syabas al- Barakah..

Hari ni, balik dari Ipoh, lebih kurang Jam 4.20 petang, lepas je jambatan Sabak, Tergesel dengan bus... On da Way tu tak rase ape-ape, Cuma side mirror je patah, dalam kete pon tak rase gegaran, so teruskan perjalanan.. Sekali dah sampai, tgk side kete tuh, teruk jugak, jadi dengan tak semena nya pergi la ke bengkel Choong dan Ah Lee adik Choong kata g buat report dulu untuk claim insurans..

Dan buatlah report, Masa aku menaip ni teruk punye penat..
Cuma nak kata je kat sini, Bapak tak salahkan sape-sape, mungkin kelalaian bapak memandu, jadi begitu, mungkin juga kelalaian orang lain.. Maaf Bang Lan.kete Bang Lan...


Kepada anak-anak, Bapak harap kamu semua akan teruskan kebaikan yang kamu dapat dari sane ok??

Tu jela dulu.. Letih sangat, cuma boleh berkebun je...hehehe

1 comment:

Hamiza said...

salam..

Dh lama x jgok2 blog kwn2..sy pun mcm en hanafi juga..bz sgt akhir2 ni..tp smpat gak la letak2 artikel kt blog..cuma x smpt nk sggh umh kengkawan jerr..hehehe..
Alhamdulillah dh besor2 panjg rupanya anak2 en hanafi..semoga menjadi insan teladan dn muslimat sejati..amiiinn

wassalam